10 SOALAN PENTING

|


1. Adakah anda telah pasti dengan secara tepat apakah yang anda mahu capai dengan Questnet?
2. Adakah anda telah menyenaraikan pelan/rancangan secara terperinci bagaimana untuk mencapainya?
3. Adalah anda sekarang mengerjakan apa yang anda rancangkan?Di manakah anda didalam perancangan anda?
4. Adakah anda tahu semua parts dalam membina bisnes anda?
5. Adakah anda mempunyai sumber prospek?
6. Adakah anda tahu bagaimana cara untuk mendapatkan customer (biodisc)?
7. Adakah anda tahu bagaimana cara untuk service pelanggan biodisc?Berapa kali anda menelefon mereka selepas mereka membeli biodisc?Apa yang anda katakan?
8. Adakah anda tahu bagaiman cara untuk mendapatkan biz partner atau distributors?
9. Adakah anda tahu bagaimana untuk melatih distributor/partner anda untuk mendapatkan pelanggan biodisc?
10. Adakah anda tahu bagaimana untuk melatih distributor/partner anda untuk mencari distributor?

"Kalau prospek anda sign-up-apakah langkah langkah yang anda akan pimpin dia untuk memastikan berjaya? If your prospect signs up - what are the steps you would walk them through to ensure they are successful?" If they can't name the steps easily, this could be the problem.

To be able to close a prospect you must know:

  1. That the product is worth the price (produk memang hebat)
  2. That the prospect can succeed (prospek boleh berjaya)
  3. That you can train your prospect to succeed (boleh melatih dia untuk berjaya)
  4. What words to use to "ask"(bagaimana caranya atau apakah perkataan yang patut digunakan untuk close)

Typically it's fear of making a mistake that holds a person back from asking for the close. (takut melakukan kesilapan,takut tak dapat bimbing dia dan sebagainya).

0 ulasan:

Catat Ulasan

TESTIMONI BIODISC LATEST

 

©2009 Go 4 Glories | Template Blue by TNB